Retourneren:
Als u uw bestelling wilt retourneren, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met info@slickwallet.nl. Hier ontvang je binnen 24 uur de retourinstructies die je nodig hebt.

U kunt uw product tot 30 dagen na het plaatsen van de bestelling retourneren. Alle producten die je retourneert moeten voldoen aan de retourvoorwaarden, indien: geen gebruikssporen, alle kaarten en accessoires nog aanwezig zijn & verpakking intact. Retourzendingen zijn op eigen kosten.

 

- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. We zijn natuurlijk blij om dit met je op te lossen. Stuur een bericht naar info@slickwallet.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

 

- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Vergeet niet om uw terugkeer binnen de periode van 30 dagen af ​​te leveren voordat de retourperiode verloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet werkt, bieden wij u de mogelijkheid om het product uit te wisselen voor een vervanging of een voucher. Vraag onze klantenservice voor de mogelijkheden.

 

- Hoe lang duurt een restitutie?

We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour in ons magazijn zullen wij binnen 5 werkdagen het geld terug overmaken. Op je track en trace dat je ontvangt met je retourzending, kun je zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan gaat de 5 werkdagen van start. Nadat de restitutie is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het kan duren tot 3 dagen voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank